Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 52 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

V Temnom lese

Uverejnené 31. máj 2019. Publikované v Slanské vrchy

... vaľovali cez vrchol. Teplota okolo 8° Celzia a ešte k tomu fúkal mierny vetrík, ktorý pocitovú teplotu ešte viac znižoval. Košeľu som mal mokrú od vody, ktorá popadala z listov kríkov a stromov a aj od ...

Okolo Čiernej hory a Oblíka

Uverejnené 23. marec 2019. Publikované v Slanské vrchy

... ktorým som zapíjal rožok a mal som ešte trocha času. Chcel som si počítať, natiahnutý v hamake, ale bol som unavený. Nie, nie z toho chodenia. V piatok večer som sa zúčastnil priateľského posedenia, ...

Poloniny, do Balnice

Uverejnené 16. október 2018. Publikované v Východné Karpaty

... som v pramenisku Udavy. Slnko tiež už pripekalo, cítil som to najmä na otvorených priestranstvách. Vďaka slnku, ktoré všetko zohrievalo, som pocítil známu vôňu drevených železničných podvalov. Až som  ...

Hrebeňom Polonín

Uverejnené 04. október 2018. Publikované v Východné Karpaty

... lá Už som to aj prestal počítať. Čo? Predsa to koľkokrát som šiel hore a znova dole. Už som toho mal dosť a Okraglik alias Kruhliak bol ešte stále v nedohľadne. Vždy som si myslel, že už po tomto (p ...

Poloniny, výstup na Kremenec

Uverejnené 18. september 2018. Publikované v Východné Karpaty

... a Ukrajiny. Čiže možné to je. Nová Sedlica Minulý rok som prešiel z Čertižného do Paloty (38 kilometrov za dva dni, tých pár prvých metrov v prvý deň sa nepočíta) a zo severovýchodnej hranice Slovenskej ...

Smer Burda

Uverejnené 29. júl 2018. Publikované v Muránska planina

... la náročná, aj keď ja som ešte stále pociťoval príznaky úžehu. Prechádzali sme lúčkami, lesom, menej otvorenou krajinou. Zelená turistická značka sa nám strácala, aby sa mohla znova nečakane objaviť. N ...

Hore Martinovou dolinou

Uverejnené 28. júl 2018. Publikované v Muránska planina

... ohatou plnkou. A keď som sa do jednej z nich zakusol… To sa nedá ani popísať. Explózia chutí! Ako prvé prišli na rad lekvárové. Kusol som a naozaj som nečakal, že hneď pocítim sladkú chuť slivkového  ...

Opäť na Lazy

Uverejnené 22. január 2018. Publikované v Slanské vrchy

...  C, na Lazoch teplota -1° C a môj teplomer ukazoval -4° C. Je jedno aká je teplota, no keď zafúka vietor razom sa pocitová teplota zníži. Aj tu hore na hrebeni som to cítil.    Pokochal som sa výhľadom na ...

Cez hrby a priesmyky

Uverejnené 16. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... Dážď, či vlastne to mrholenie, ktoré padalo z neba nebolo tak výdatné, že by som mokol. Miestami, keď ma nechránili koruny stromov, tak bol pocit moknutia intenzívnejší.    Foťák sa mi ako vždy hompáľal ...

Okolo prameňa Laborca

Uverejnené 14. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... Bol som vyvezený priamo na turistický chodník rovno do Čertižského sedla. Z auta som vystupoval o 22:25 h. Tak neskoro som na tramp ešte nevyrážal. Samozrejme, ak nepočítam posledný spoj z Prešova do Zlatej ...

Nad sedlom Súľová

Uverejnené 01. september 2017. Publikované v Volovské vrchy

...  dáždik jemne ševelí medzi ihličím a kvapky začali pomaly dopadať na celtu. Spokojne som zaspal, v suchu. Rýchli presun na vlak s kufrovaním Vypočítal som si, že nemôžem byť veľmi ďaleko od sedla Sú ...

Z Telgártu za vodou k Dobšinej

Uverejnené 31. august 2017. Publikované v Volovské vrchy

... eľmi nehľadal. Prezrel som si mapy a vody by som na ceste mal mať dosť. Áno, aj som mal, len akosi som nepočítal s horúčavami, kopcami, námahou a potením. Trocha odbočím, aby som trocha priblížil  ...

Na Prednú holicu s bicyklom

Uverejnené 05. júl 2017. Publikované v Cyklistika

... meteorit, resp. jeho žiaru pri prechode zemskou atmosférou, som zaregistroval aj ja, napriek tomu, že som sedel chrbtom k oknu a pred zapnutým monitorom počítača. Páčila sa mi myšlienka a aj samot ...

Cyklotúra, podhorým Slanských vrchov

Uverejnené 05. marec 2017. Publikované v Cyklistika

... čšie. Ako skoro vždy, po každom stúpaní nasleduje klesanie. Dlhým klesaním do Ďuďošíka, kde sa mi tesne za značkou podarilo prekročiť povolenú rýchlosť (50 km/h) o celé 2 km/h. Ak presnosť môjho cyklopočítača be ...

Cez Veterník

Uverejnené 21. január 2017. Publikované v Slanské vrchy

... vyššia. Počítal som s tým, že 0,6 l liehu na také tri noci vonku, by malo bohato stačiť. V lete možno, v zime určite nie. Na získanie litra vriacej vody zo snehu som spotreboval asi 120 ml liehu. Ležovisko ...

Na Lazy

... do kopca a bol som pred Chatou Lazy. Dorazil som o pol jednej popoludní. Pekná vynovená chata, ale zatvorená.    Ani som nepočítal, že by som niekde našiel nejakú otvorenú chatu bez hospodára. Staré  ...

Trohánka a Zlatoidská hora

Uverejnené 30. október 2016. Publikované v Volovské vrchy

...  mohli byť ukradnuté. Ranná Kloptaňa Ráno som sa zobudil na budík. Fúkalo ako večer, len vzduch bol o niečo chladnejší. Teplota okolo 3º Celzia. Pocitová teplota bola vplyvom vetra omnoho nižšia.  ...

Ide sa na Kloptaň

Uverejnené 29. október 2016. Publikované v Volovské vrchy

... takým silný vetrom, ktorý fúkal práve teraz. Rozpadla sa so mnou rozhľadňa na Kloptani pod náporom vetra? Asi nie, keďže toto píšem. Kde som si nakoniec natiahol hamaku v tom vetre? To sa dozvieš až ...

Od Pipitky k Skorušine

Uverejnené 28. október 2016. Publikované v Volovské vrchy

...  dnes dôjdem do Štósu, do kúpeľov. Tak trocha som počítal s tým, že by som sa tam aj najedol. Nebola ani jedna hodina popoludní, tak to vyzeralo aj reálne.      Mal som síce niečo už našľapané, ale d ...

Hore na hrebeň

Uverejnené 27. október 2016. Publikované v Volovské vrchy

... vyššie tým to bolo horšie.    Pofukoval mierny vánok, ktorý výrazne znižoval pocitovú teplotu. Ja som šiel stále hore, už miernejšie, ale hore. Otvárali sa mi výhľady na jesennú krajinu Volovských ...