Na Muráni s Milanom
Zimnou Muránskou planinou
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 21 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 2

Z Telgártu za vodou k Dobšinej

Uverejnené 31. august 2017. Publikované v Volovské vrchy

... rekročil o 6 minút. Beriem to tak, že som fotil Chmarošský viadukt, vyberal som polarizačný filter a tak. Viac menej ten čas sedel. Poriadne som sa napil z prameňa, veď zo sebou som vodu nemal. Vlastne  ...

Na letisku v Ríme

Uverejnené 09. apríl 2016. Publikované v Kanada

... Ešte u Maroša si zistil, že môže letieť do Bratislavy priamo z Ríma. Rovno kúpil letenku a myslel si, že má po starostiach. Malo to len jednu chybičku. Let z Ríma do Bratislavy nebol z letiska, kde sme ...

Odlet z Toronta

Uverejnené 05. apríl 2016. Publikované v Kanada

Odlet z Toronta Posledná noc. V Kanade. Naozaj posledná. Každý s ňou naložil po svojom. Soviak a Novis sa vybrali s Marošom na prezeranie nočných krás Toronta. Že v noci nie je čo vidieť? Never tomu! ...

Prehliadka Toronta

Uverejnené 19. november 2015. Publikované v Kanada

... mýva a vytiera severozápadné schodisko. My sme ho však za oknami nezazreli, aj keď sme prechádzali práve okolo severozápadnej steny budovy. The Redpath Waterfront Festival Neviem, či to Maroš tak  ...

Odovzdanie RV-éčka

Uverejnené 07. november 2015. Publikované v Kanada

... Zaberali hromadu miesta a ani ich váha nebola zanedbateľná. Spomenul som si na Marošove slová: „Topánky na turistiku berte, zídu sa.“ Ani raz som ich nepotreboval a ani som ich nemal na nohách. Ale aspoň ...

Niagara Falls v noci

Uverejnené 21. január 2015. Publikované v Kanada

... m Marošov statív a odpojil som sa od partie. Ešte predtým som z Maroša vydoloval informáciu týkajúcu sa odchodu posledného WEGO-busu. To len tak pre istotu.      Na nábreží, napriek pokročilému času, b ...

Cesta k Niagara Falls

Uverejnené 17. január 2015. Publikované v Kanada

Cesta k Niagara Falls Ráno sme sa raz-dva pobalili… Čo to trepem?! Veď sme boli v RV-čku. Zjedli sme raňajky. Maroš nahodil náš koráb, úspešne sa vyhol miestnym prekážkam a už sme si to šinuli k… Cesta ...

The Grotto, Národný park Bruce Peninsula

Uverejnené 12. máj 2014. Publikované v Kanada

... ikto, len my. Trocha s obavami som sa pozeral na Maroša, ktorý si na opasok pripevnil sprej proti medveďom. Nakoniec z neho vyšlo, že len pred mesiacom napadol Medveď Baribal turistov, ktorí prechádzali po  ...

Krížom cez Kvetináčový ostrov - Flowerpot Island

Uverejnené 08. máj 2014. Publikované v Kanada

... o neho, čo pravdepodobne zaregistroval, lebo si to už namieril pekne do skalnej pukliny. Maroš ho stihol odfotiť aj s hlavou, ja už len jeho skrútené telo trčiace spod skaly.      Zaráža ma nedostatok seb ...

Plavba na Kvetináčový ostrov - Flowerpot Island

Uverejnené 02. máj 2014. Publikované v Kanada

Plavba na Kvetináčový ostrov - Flowerpot Island Maroš si to šinul s RV-čkom ako po masle. Došli sme do prístavu v meste Tobermory k parkovisku pri zálive Little Tub Harbour. Maroš už krútil volantom. ...

Smer Tobermory

Uverejnené 19. apríl 2014. Publikované v Kanada

Smer Tobermory Soviak s Novisom zatvorili vetracie okienka a aj ja som dúfal, že noc prebehne bez nejakých rušivých vplyvov. Uprostred noci som v polospánku zaregistroval nejaký hluk a Marošov hlas: ...

Ostrov Manitoulin a Wikwemikong POW-WOW

Uverejnené 27. september 2013. Publikované v Kanada

... z dnešných 310 km, ktoré nás čakajú. Maroš si sadol za volant a už sme si to frčali späť k TCH (vysvetlenie skratky je v predchádzajúcom článku). Cesta č. 69 nás doviedla až k Laurentian Lake, kde sme  ...

Killarney Provincial Park a George Lake

Uverejnené 07. september 2013. Publikované v Kanada

... pri jazere George Lake v kempingu Killarney sme chceli čo najskôr. Tu Maroš vybavil kanoe, ktoré sme už mali rezervované. Taký bol plán. Huron Lake, Georgian Bay RV-čko (recreation vehicle) sme zaparkovali ...

Prílet do Toronta

Uverejnené 29. jún 2013. Publikované v Kanada

...  na šťastie mal vytlačenú aj letenku a aj Marošov itinerár cesty, kam sme mali naplánované vyraziť. Úradník sa týmito dokladmi uspokojil a milostivo nás vpustil do Kanady. V príletovej hale na nás už ...

Pokoj v Pacifiku

Uverejnené 24. máj 2013. Publikované v Kanada

... ry. Jeho bývalá manželka je letuškou a jeho otec má deväťdesiatjeden rokov, no stále jazdí autom. S Jimom sme si dali spolu malú škótsku s ľadom. Nazdravie a dovidenia Victoria! Maroš Handžák Fotog ...

Čo som zažil a nezažil

Uverejnené 16. august 2012. Publikované v Príbehy

... si články z cesty okolo Hurónskeho jazera, o Kitchikewane a iných zaujímavostiach. Ako sme prileteli do Toronta a ako si po nás prišiel Maroš aj s RV-čkom, o člnkovaní na jazere George Lake v Killarney ...

Borda

Uverejnené 13. august 2012. Publikované v Kronika

...  Trvanie: 3 dni Prítomný: Maroš H., Peter N., Pavol N., Peter S., Jano J. Prvý tramp, ktorý mal maximum „masňáckych“ znakov. Keby som začal ich vyratúvať neviem, kedy by som skončil. Ale hlavné spomeniem: ...

Naše začiatky

... opisovať naše zážitky z „trampov“ uskutočnených počas štúdia na gymnáziu, ale aj na vysokej a ďalej. Zakladajúci členovia Zálesáckeho klubu sú: Novis, Soviak, Johnny, Maroš H., Pavol N.. Postupom času ...

Borda - Lazy - Parustan

Uverejnené 13. august 2012. Publikované v Kronika

... - Borda - Dargovský priesmyk - Košice Trvanie: presne nezistené Prítomný: Johny, Petis, Soviak, Maroš H., Paľo N. Pretože sa ich Libi nezúčastnil nemohol ich ani opísať a ani preto lebo chýba obrazový ...

VI. Tramp na Slanské vrchy

... dátumom a to 3.6.1988 - piatok poobede o 15.10 odchod autobusom z Košíc smer Dargov. Dozvedeli sme sa, že sa vybrali na tramp, ach nie tramp, ale výlet, tiež spolužiaci Maroš, Ivo a jeho brat. Našťastie ...