Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 53 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

P<span class="highlight">leš</span>ivecká planina&#160;...

Uverejnené 27. december 2012. Publikované v Kronika

Plešivecká planina Všetko sa to začalo touto pozvánkou. Samozrejme pred tým prebiehali rozhovory na bilaterálnej úrovni, ktoré nakoniec viedli u niektorých účastníkov tohto wandru k súhlasu s účasťou ...

Poloniny, Lupkowský tunel

Uverejnené 28. október 2018. Publikované v Východné Karpaty

... Kopce už neboli také vysoké, ale chodníky na kopce boli rovnako strmé, dlhé a aj rovné. Les sa zmenil. Bol o niečo redší, sem tam sa objavili aj nejaké jedle. Teplo bolo tak akurát, aby som sa spotil, ...

Poloniny, do Balnice

Uverejnené 16. október 2018. Publikované v Východné Karpaty

... Nechcem si ani predstaviť v akých podmienkach museli naši predkovia v týchto kopcoch žiť a bojovať. Terén, ktorým viedol chodník v okolí Šípkovej bol mierne zvlnený, ale už bez prudkých stúpaní, či klesaní. ...

Hrebeňom Polonín

Uverejnené 04. október 2018. Publikované v Východné Karpaty

... skúsenosti už mám pri sebe vždy dostatok šnúr. Konečne som o 09:30 h. vyrazil na Rabiu skalu – Jarabú skalu (1 167 m. n. m.). Stúpania a klesania Chodník nebol až taký hrozný. Áno, stúpal, ale ani ...

Poloniny, výstup na Kremenec

Uverejnené 18. september 2018. Publikované v Východné Karpaty

... o bol policajt na obchôdzke. Veď hej, ukrajinská hranica je blízko. Most nad Stužickou riekou Národná prírodná rezervácia Stužica predstavuje komplex prirodzených bukových a jedľovo‑bukových pralesovitých  ...

Kone, kravy, somár, sysle a sokol

Uverejnené 30. júl 2018. Publikované v Muránska planina

... áno Ráno sme si dali raňajky, teda klobásku, ktorá ma predvčerom aj včera ťažila v batohu. Zdeno si potreboval niečo vybaviť dole, tak sme sa hneď chopili príležitosti. Potreboval skočiť na lesnú sp ...

Smer Burda

Uverejnené 29. júl 2018. Publikované v Muránska planina

... la náročná, aj keď ja som ešte stále pociťoval príznaky úžehu. Prechádzali sme lúčkami, lesom, menej otvorenou krajinou. Zelená turistická značka sa nám strácala, aby sa mohla znova nečakane objaviť. N ...

Zrýchlený presun

Uverejnené 23. január 2018. Publikované v Slanské vrchy

... usí byť nejaké ALE! Po ceste to je pekných pár kilometrov a ešte k tomu zasneženou lesnou cestou (presne to je 8,5 km, čiže o niečo málo viac ako dvojnásobok vzdušnej vzdialenosti). Musím švihať, ak  ...

Na Makovicu

... uto. Zato včera večer, ako by tu mali dáke preteky…    Prešiel som úzkym pásom lesa, aby som o chvíľu vyšiel na lúku. Slnkom zaliatu lúku, ktorej dominovala polorozpadnutá chata. Polčas rozpadu by  ...

Cez Mošník

Uverejnené 22. január 2018. Publikované v Slanské vrchy

... ieseky medzi stromami. Na miestach, kde bolo dostatok svetla, kde neclonili koruny stromov, sa darilo kroviskám a mladým stromčekom. Predieral som sa touto húštinou a les, akoby sa mi za to chcel pomstiť. Z ...

Opäť na Lazy

Opäť na Lazy Zima bola v plnom prúde. Bol koniec januára, niečo posnežilo, teploty klesli niekde k -5° C. Najvyšší čas na prevetranie.… Opäť na Lazy Zima bola v plnom prúde. Bol koniec januára, n ...

Do Paloty

Uverejnené 16. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... na sedenie alebo aj na prespanie. To bolo super, no kde je značka? Hútal som, že by mohla viesť vychodeným chodníčkom, ktorý viedol do lesa. Dostal som sa len ku kadibudke.    Vrátil som sa k priecestiu ...

Cez hrby a priesmyky

... po ľuďoch. Aj keď v tomto prípade mi to mohlo byť jedno. Som človek a bol som aj v hore. Riziko však je potrebné eliminovať. Mokrým lesom JP‑éčko sa mi hompáľalo na batohu. Podotýkam, že zrolované! ...

Do Kalinovského sedla

Uverejnené 15. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... rovinky s miernym stúpaním, či klesaním. Malá vody, veľa černíc Chôdza nebola namáhavá, šlo sa rýchlo. Minul som Koprivničnú a do Kalinovského sedla, kam som mal namierené, mi ostávalo ešte 2,5 hodiny. ...

Okolo prameňa Laborca

Uverejnené 14. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... do lesa, kde by nemalo tak fúkať. Predpoklad bol taký, že by som mohol dôjsť až k Fedorkovu. Ak nebude pršať. Ak…    Červenú turistickú značku som nevidel, jej smer som len odhadol a vydal som sa po ...

Nad sedlom Súľová

Uverejnené 01. september 2017. Publikované v Volovské vrchy

... Vraj 3 hodiny a15 minút. Vraj.  Cesta k sedlu Súľová Cesta viedla najprv lesom, takže som bol pred slnečnou páľavou ako-tak chránený. Neskôr sa les skončil. Naokolo boli len holé kopce.    Videl ...