Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 23 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 2

Opäť na Lazy

Uverejnené 22. január 2018. Publikované v Slanské vrchy

...  musel použiť, keď som si predstavoval, že dnes spoza mrakov vyjde slnko. Pod Pecami Už som bol Pod Pecami. Odtiaľto už nie sú žiadne výrazné stúpania. Čo ma však hnevalo o niečo viac, bola hmla. Ne ...

Cez Veterník

Uverejnené 21. január 2017. Publikované v Slanské vrchy

... už tam nebolo, len vôňa po masle, syre a šunke. Tak som vyliezol zo spacáka zobral odpadky a odniesol som ich na stôl pred chatu, kde som ich zaťažil. Poletoval veľmi jemný sneh, či skôr hustla hmla, ...

Na Lazy

...  nebolo práve ideálne. Hmla, či skôr nízke mraky a teploty okolo nuly. Prikrmovanie zvery Poľovníci sa starali o lesnú zver aj tu, relatívne vysoko. Na odhrnutej ploche vedľa zvážnice bol vysypaný náklad ...

V oblakoch v Raji

Uverejnené 17. august 2016. Publikované v Slovenský raj

... a celtu. Jasné! Veď som pod stromami. To len z listov padajú kvapky. Mohol som byť už dávno zbalený a pripravený na cestu.      Všade mokro, samozrejme okrem vecí, ktoré boli pod celtou. Hmla. Alebo  ...

Nekonečná Voniaca

Uverejnené 29. júl 2016. Publikované v Muránska planina

... lačný, tak som si dal instantné ovsené vločky. Výdatnejšiu stravu som si chcel dať až na Studni, kde je voda. Vyrážam k Studni, je päť hodín ráno. Hmla a Róza Guttenbergerová Nevrátil som sa späť p ...

Okolo Slovenského raja

Uverejnené 02. júl 2016. Publikované v Cyklistika

... a vyzeralo to nevábne. Hmla, oblaky nízko. Počasie o ničom. Zo skúseností z minulých vandrov, ktoré som absolvoval zo Spišskej Novej Vsi som vedel, že toto je normálne a počasie v Slovenskom raji môže ...

Ku koňom cez K4, Muránska planina

Uverejnené 23. august 2015. Publikované v Muránska planina

... áno. Šikmé lúče slnka osvetľovali svojím mäkkým svetlom lúku pred kolibou takým zvláštnym svetlom. Niektoré časti lúky boli ešte v tieni, rovnako ako vrcholce stromov. Dvíhala sa ľahká ranná hmla. N ...

Zimný vander, Muránska planina - k Pätine, cez Stožky

Uverejnené 24. február 2015. Publikované v Muránska planina

... zor na eskimácke príslovie: „Nikde nejedz žltý sneh!“ Oheň už pomaly doháral. Svetla drasticky ubúdalo. Hmla, či skôr oblaky boli také husté, že mi všetko pripomínalo sivý závoj. Dymové prekvapenie  ...

Zimný vander, Muránska planina - útulňa Nižná Kľaková

Uverejnené 23. február 2015. Publikované v Muránska planina

... hmla, dážď – sneh. Hmla bola stále. Dážď zo snehom bojovali medzi sebou. Raz padal dážď, raz sneh a sem tam sa dohodli, že mi budú úspoločne znepríjemňovať pobyt na Muránskej planine. Neskôr si zavolali ...

Zimný vander, Muránska planina - k Nižnej Kľakovej

... vyliezol o 06.22 h., prezliekol som sa zo spacieho a vyšiel som vonku. To bol pohľad! Hmla, sneh, viditeľnosť okolo 20-30 metrov. Pripravil som si raňajky, na ktoré som zas až tak veľkú chuť nemal. Musel ...

O hľadaní Sokolky alias Haciendy

Uverejnené 29. august 2013. Publikované v Slanské vrchy

... o kopca, sem tam z kopca. Míňal som černicové polia, kde som sa doslova pásol na černiciach. Boli veľké a sladké. Les vyzeral ako v nejakom hororovom filme, keď sa hmla, alebo mraky predierali cez holé  ...

Po hrebeni Slanských vrchov (Grimov laz - Sigord)

Uverejnené 30. máj 2013. Publikované v Slanské vrchy

... prístrešku a skonštatoval som, že z fotenia asi nič nebude. Samá hmla, aspoň kam oko dovidelo. Pri predstave, čo ma dnes čaká (Šimonka, Čierna hora, Tri chotáre) som sa rozhodol, že nechám svoje telo aspoň ...

Zimný wander v Slanských vrchoch - pokračovanie

Uverejnené 23. február 2013. Publikované v Slanské vrchy

... mlisto skoro nič som nevidel. Miestami, keď sa hmla roztrhala sa mi naskytol pohľad do údolia. Vysielače na Makovici som nevidel, či už kvôli hmle alebo kvôli nízkej oblačnosti. Vykračujem si zasneženým  ...

Slanské vrchy I.

Uverejnené 10. február 2013. Publikované v Moje príbehy

...  Prítomný: ja Počasie: Hmla vlhko na druhý deň slnečno. Z Košíc o 14.00 h. do Prešova, odtiaľ autobusom na Sigord. Bolo treba čakať asi 15 minút na spoj. Zo Sigordu na Haciendu. Ťuklo mi a tak som  ...

Fricka 2012

Uverejnené 28. december 2012. Publikované v Slanské vrchy

... 2012. Vonku hmla, že nebol vidno ani 30 metrov. Odchod som veľmi naťahovať nechcel, lebo na Silvestra som chcel byť doma s rodinou. Tak som sa rozhodol ukecať manželku Janku a spolu s dcérou by sme vyrazili ...

Čergov - KUW

Uverejnené 27. december 2012. Publikované v Kronika

... päť pršať. Napriek tomu sme sa vydali na cestu smerom na Čergov po červenej značke. Pršať začalo už trocha viac a viac. Krajina bola pekná, až na to, že sme ju nemohli veľmi vidieť, lebo bola hmla. Buď h ...

Slovenský raj 2012 - Ráno na Tomašovskom výhľade

Uverejnené 03. november 2012. Publikované v Moje príbehy

... otácia zeme. Hviezdy boli trocha natiahnuté. Hmla sa začala dvíhať v intervaloch a miestami už nebolo vidno ani hviezdy. No paráda, pomyslel som si. Terigám sa tu a nič nebude vidno. Tak som sa aspoň  ...

Makovica - Šimonka

Uverejnené 13. august 2012. Publikované v Kronika

... došli zásoby vody. Tak sme sa osviežili kvapôčkami rosy. Apropo! Na niečo som zabudol. Ako som sa sprchoval v daždi ešte včera (viď fotku). Vraciam sa k predošlej téme. „Ráno bola hmla ako puding, ter ...

Pieniny

... vis. Zobudil som sa a od hrôzy som otváral ústa. Bola taká hustá hmla, že som si nevidel na koniec nosa. Ale slnko rozpustilo hmlu aj naše obavy. dohodli sme sa, že dnešní deň obetujeme kúpaniu. Tak s ...