Aprílový jarno-ZIMNÝ tramp
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 51 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

Skratka do Poproča

Uverejnené 10. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

Skratka do Poproča Prešiel som krížom cez cestu, k prístrešku. Tam mala byť voda. Dlhý stôl a lavice boli chránené prístreškom, vyvýšené… Predchádzajúca časť: Vlčou stopu Skratka do Poproča ...

Vlčou stopou

Uverejnené 09. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

...  Tu už bolo snehu o poznanie viac, ako na tom južnom, aj keď ani tam ho nebolo málo. Dole z hrebeňa mal viesť chodník, žiaľ sneh všetko zakryl. Neostávalo mi nič iné len si to reznúť dole svahom. Schádzal ...

Na Márovky so Stanom

Uverejnené 07. marec 2021. Publikované v Slanské vrchy

... sme pokračovali ďalej. Medzi stromami, v lese to nebolo až také hrozné. Vietor nefúkal a teplota o 07.00 h. bola len -5º C a začalo vychádzať slnko. Veľký Milič Prešli sme sedlo pod Veľkým Miličom ...

Cez Vlašskú lúku

Uverejnené 14. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

Cez Vlašskú lúku Bol som unavený, to je fakt. Na nohách som mal ešte stále snežnice a po celodennom nosení som už cítil ich váhu. Pozrel som sa na… Cez Vlašskú lúku Predchádzajúce časti: Mierny ...

V zasneženej krajine

Uverejnené 13. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

V zasneženej krajine Ráno, ako vždy na zimnom vandry, sa mi vôbec nechcelo z teplého spacáka. Do tej… V zasneženej krajine Predchádzajúca časť: Mierny výstup na hrebeň Ráno, ako vždy na ...

Novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 01. január 2021. Publikované v Volovské vrchy

... strede novembra 2020 som prechádzal cez Kloptaň, keď sme spolu so Stanom a Chodcom robili prerezávku chodníka. Oni robili prerezávku, ja som bol len do počtu.      Kloptaň, to by aj mohlo byť. Už ...

Klesanie, klesanie a znova len klesanie

Uverejnené 11. október 2020. Publikované v Malá Fatra

Klesanie, klesanie a znova len klesanie Šiel som sa ubytovať. Musel som sa vyzuť, lebo hore sa mohlo len v domácej obuvi. Dobre to mali… Klesanie, klesanie a znova len klesanie, Malá Fatra Predchádzajúce ...

Zabijácky traverz

Uverejnené 10. október 2020. Publikované v Malá Fatra

Zabijácky traverz Ráno som sa zobudil skoro, tak ako som chcel. Pripraviť si raňajky, naraňajkovať a zbaliť sa, mi… Zabijácky traverz, Malá Fatra Predchádzajúca časť: Malý a Veľký Rozsutec ...

Malý a Veľký Rozsutec

Uverejnené 09. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... na loď?), ktorý odchádzal z Košíc a o 07.00 h. som už mal Malú Fatru na dohľad.      Vystúpil som z vlaku v Kraľovanoch, autobusom som sa odviezol do Párnice, kde som prestúpil na autobus do Zázrivej ...

Útulňa Drina, chata Čergov a dobrí ľudia

Uverejnené 30. august 2020. Publikované v Čergov

... dobrí ľudia Predchádzajúce časti: Čergov, Sokolova skala Hrebeňom Čergova Žobrák Veci som si poukladal pod seba, tak aby nezavadzali a natiahol som sa do hamaky. V polospánku som ešte ...

Žobrák

Uverejnené 29. august 2020. Publikované v Čergov

Žobrák Po 17 km poobedňajšom pochode som sa konečne dosýta najedol. Najviac som sa však tešil z pocitu… Žobrák Predchádzajúce časti: Čergov, Sokolova skala Hrebeňom Čergova Po 17 km ...

Hrebeňom Čergova

Uverejnené 28. august 2020. Publikované v Čergov

Hrebeňom Čergova Včera večer som dvakrát meral cestu k prameňu. Dvakrát tam a späť. A výsledok? Asi… Hrebeňom Čergova Predchádzajúca časť: Čergov, Sokolova skala Včera večer som dvakrát ...

Čergov, Sokolova skala

Uverejnené 27. august 2020. Publikované v Čergov

... Prešov to bolo super. Cez Prešov sa  autobus vliekol strašne pomaly, samé zápchy, obchádzky. Do Lipian sme dorazili asi 10 minút pred odchodom nadväzujúceho autobusu. Autobus do Kyjova odišiel včas. Ak ...

Klesania v daždi

Uverejnené 17. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

Klesania v daždi Bol som najedený, ohník dohorieval, zmrákalo sa. Sedem hodín večer, už určite nikto nepríde. Tak som sa vyzliekol… Klesania v daždi Predchádzajúce časti: Cestami necestami na ...

Pohodovým chodníčkom

Uverejnené 16. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

Pohodovým chodníčkom Neďaleko bolo viacero miest, kde bola voda. Smerom k Oblíku boli hneď tri pramene. Takže kde budem spať? Zajtra som chcel pokračovať… Pohodovým chodníčkom Predchádzajúce časti: ...

Partizánskym chodníčkom

Uverejnené 15. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

Partizánskym chodníčkom Horko-ťažko som dal na seba pršiplášť a vyšiel som do dažďa. Javornícka poľana je v smere od chaty Fricka taká vypuklá. Vidím časť poľany, ale… Partizánskym chodníčkom Predchádzajúca ...

Cestami necestami na Javornícku poľanu

... ktorá obchádza práve ten výčnelok, na ktorý som sa chcel dostať. Asfaltka, čerešne a drevené schody Na každom jednom vandri je asfaltka. Na začiatku a na konci. Tentoraz bola aj v strede, ale o tom ...

Cesta hore, dole, hore a zasa dole

Uverejnené 10. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

Cesta hore, dole, hore a zasa dole Prešiel som popod monumentálnu bránu, príroda to tak zariadila. Reprezentatívny vstup náučného chodníka okolo… Cesta hore, dole, hore a zasa dole Predchádzajúce ...

Noc pod tajomným Oblíkom

Uverejnené 09. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

Noc pod tajomným Oblíkom Šľapem si po asfaltke a hútam, či nájdem batoh, a či bude celý. Trocha som sa obával. Ani nie tak dvojnohých tvorov, veď som ho ukryl a snáď… Noc pod tajomným Oblíkom Predchádzajúca ...

Na pivo okolo Praporca

Uverejnené 08. máj 2020. Publikované v Slanské vrchy

... som zišiel smerom k ceste. V najvyššom mieste som bol nejakých 8 metrov nad úrovňou terénu. Okolo Praporca Odpojil som sa od zelenej turistickej značky a pokračoval som ďalej po zvážnici, ktorá obchádzala ...