Na Muráni s Milanom
Zimnou Muránskou planinou
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 51 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

Nad sed<span class="highlight">lom</span> Súľová&#160;...

Uverejnené 01. september 2017. Publikované v Volovské vrchy

Nad sedlom Súľová Ráno som si dal instantné ovsené vločky, ktoré dodali okamžitú energiu. Rožok zas trocha viac zasýtil. Čakala ma cesta do sedla Súľová. Vraj… Nad sedlom Súľová Predchádzajúce ...

Na Prednú holicu s bicyk<span class="highlight">lom</span>&#160;...

Uverejnené 05. júl 2017. Publikované v Cyklistika

Na Prednú holicu s bicyklom Minule som si vyšiel na Jahodnú cez Myslavu a Girbeš. Čo tak si dať tentoraz o niečo dlhšiu trasu? Tak som to skúsil a… Na Prednú holicu cez Bankov a Jahodnú s bicyklom ...

Okolo Ružína s bicyk<span class="highlight">lom</span>&#160;...

Okolo Ružína s bicyklom Dnes bude teda hic! Predpovedali to dokonca dvaja meteorológovia. Preto som sa hneď z rána (o 06:30 h.) vybral na takú menšiu okružnú cyklotúru z Košíc do Košíc, okolo časti vodnej ...

Hore Martinovou dolinou

Uverejnené 28. júl 2018. Publikované v Muránska planina

... som zmenil a pred nami bol pekný 4 dňový tramp po Muránskej planine. Mali sme prejsť okolo 47 kilometrov a vidieť tie najzaujímavejšie časti Muránskej planiny. Nakoniec sa to vyvŕbilo úplne inak, ale ...

Zrýchlený presun

Uverejnené 23. január 2018. Publikované v Slanské vrchy

... omu? Ešte ti to nedošlo? Veď mohol na mňa hocikedy spadnúť teplom uvoľnený cencúľ. A veruže mali dobré rozmery! Užitočné informácie Mobilné telefóny majú iste svoje výhody. V minulosti som si dopredu  ...

Na Makovicu

... om prišiel zatiaľ do styku s kompresným obalom len pri spacákoch. A pri tých mojich spacákoch je kompresný obal na figu. Obal na spacák má valcovitý tvar. Miesto toho, aby sa valec splošťoval z priemeru,  ...

Cez Mošník

Uverejnené 22. január 2018. Publikované v Slanské vrchy

... ovedal, že som pešo, čo ich aj trocha prekvapilo, že v takej zime chce niekto ísť pešo toľké kilometre. „Pecok“ naložili do auta aj s liatinovou rúrou od komína. Oboznámili ma s plánom na rekonštrukciu chat ...

Opäť na Lazy

...  C, na Lazoch teplota -1° C a môj teplomer ukazoval -4° C. Je jedno aká je teplota, no keď zafúka vietor razom sa pocitová teplota zníži. Aj tu hore na hrebeni som to cítil.    Pokochal som sa výhľadom na ...

Do Paloty

Uverejnené 16. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... - zaplavil ma prúdom otázok. Všetko hokej, som nad Lupkowským tunelom a špekulujem, že dnes už ďalej nejdem a domov by som mohol ísť zajtra buď z Paloty alebo Olšinkova. Prečo? Čo to sa zmenilo a ja ...

Cez hrby a priesmyky

... edlina Národná prírodná rezervácia Palotská jedlina bola vyhlásená v roku 1982 s výmerou 157,12 ha, s evidenčným číslom 633 v 5. stupni ochrany na ochranu pôvodného výskytu jedle v rámci zachovalých  ...

Do Kalinovského sedla

Uverejnené 15. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... 1 pod evidenčným číslom 537 s výmerou 13 400 m2 a je v 4. stupni ochrany. Nachádza sa v pramennej časti Laboreckej vrchoviny v nadmorskej výške 695 m n. m. Chránia sa najmä zachovalé slatinno-rašelinné spo ...

Okolo prameňa Laborca

Uverejnené 14. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... že väčšina je dosť suchá a nemal som chuť v takom vetre spať pod stromami, ktorých koruna by sa mohla každú chvíľu zlomiť.    Šiel som lesom a stratil som aj hraničné kamene. Došiel som pod stromy,  ...

Hlučná noc nad Dobšinou

Uverejnené 31. august 2017. Publikované v Volovské vrchy

... štverali hore kopcom. Neskôr sa však aj toto ukľudnilo a nič mi nebránilo, aby som zalomil spánkom spravodlivých. Spal som kľudne, nič ma nebudilo. Len nadránom som sa prikryl spacákom, aj to len kv ...

Z Telgártu za vodou k Dobšinej

... zastal ako obvykle tesne za tunelom, teda som musel prejsť do prednej časti, aby som nemusel vystupovať v tunely. Viacero ľudí vystupovalo so mnou. Niektorí boli vyzbrojení turistickými paličkami, niektorí ...

Cyklotúry, cyklovýlety - tipy, inšpirácie

Uverejnené 21. máj 2017. Publikované v Cyklistika

Cyklotúry, cyklovýlety - tipy, inšpirácie Moje cyklotúry, výlety s bicyklom, s kamarátmi i bez nich. Možno nájdeš inšpiráciu na dobrú cyklistickú túru, či cyklovýlet. Cyklotúry, cyklovýlety - tipy ...

Cyklotúra, do Maďarska cez kopce

Uverejnené 20. máj 2017. Publikované v Cyklistika

... dostal. Najjednoduchšie by bolo ísť po rovinke, no to by som šiel tou istou cestou tam aj späť. Aj kilometrovo by to bola najkratšia cesta. Nakoniec som sa rozhodol, že urobím okruh, ktorý nebude ani  ...

Cyklotúra, podhorým Slanských vrchov

Uverejnené 05. marec 2017. Publikované v Cyklistika

... y bordelu. Ľudia veď sa spamätajte! Ten bordel vás dobehne, možno nie dnes, možno ani zajtra, ale raz určite! To potom budú nadávať vaši potomkovia, akých mali nezodpovedných predkov, ktorí bordelom zam ...

Štatistika

Uverejnené 24. január 2017. Publikované v Iné

... prejdenej trasy. PS: Tých kilometrov, ktoré som prešiel pešo je bajočko viac. Veľa trampov (najmä tých starších) nemám zadokumentovaných. Odhadom okolo 50 km.  ...

Cez Veterník

Uverejnené 21. január 2017. Publikované v Slanské vrchy

... boli dosť chabé a nebol by som rád, keby som ich, hoc aj nechtiac, vylomil, tým, že sa na ne zavesím. Medzi mrežu a stĺp verandy som dal rozpernú tyč a mohol som sa na ňu vešať koľko som len chcel. Všetku ...

Na Lazy

... om, že pri chate bude nejaké to sedenie, kde si budem môcť pohodlnejšie pripraviť večeru. Odhrnutá cesta ma viedla veľmi miernym stúpaním hore. Vypluhovaná cesta skončila asi po kilometri. Zobrať na noh ...